|
Menü |
|
| |
|
Naptár |
|
2024. December
H | K | S | C | P | S | V | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
|
| | |
|
Rövid üzenetek |
|
| |
|
Linkek |
|
| |
|
|
|
Aktuális hírek |
|
GP Hydraulika és GP Boka
2009.06.01. 13:40
Versenyek Szlovákiában.
Sziasztok!
Péntek reggel elutaztunk a szlovákiai Dubnicára, hogy részt vegyünk a GP Hydraulika és a GP Boka nevű versenyeken. Sajnos ezekre is rányomta bélyegét a válság, mert a háromnapos rendezvényből kétnapos lett.
A versenyeken részt vett két magyar csapat is: az FTC és a Betonexpressz-Limonta. A mezőnyben a szlovákok domináltak - a résztvevők 60%-át tették ki. Az első versenynapot tavaly én nyertem, így nagy reményekkel érkeztem - de idén sajnos nem pontosan úgy rendezték meg. Az idei első szakasz tavaly a második volt, és hegyen volt a befutó, amin ötödik lettem. Most síkra rakták az utolsó 10 kilométert, és sprintbefutó döntött. A rajt Dubnicán volt, innen kb. 10 km kivezető rész jött, majd következtek a hegyi körök, amiből 10 darab volt. Ezután a 10 km bevezető teljesen sík volt, az utolsó 1 km-en belül pedig két derékszögű kanyar is tarkította a pályát. Az utolsó 300 méter kissé emelkedett, de nem eléggé. Az idő kellemes 20-21 fok a táv 165,3 km volt. 13 órakor rajtoltunk pont a szállásunk elől.
A rajt után azonnal előreálltak a szlovákok, és őrületes tempóra kapcsoltak. Nem törődtek azzal, ki melyik szlovák csapat tagja, hanem összedolgoztak. Amikor beértünk a körökbe a második felmenésnél szétszakadt a mezőny. Folyamatosan mentek a lószók. A helyiek kamikazeként mentek, ha valaki megrogyott, gyorsan leváltották. A táv felénél tizenkilencen elléptünk, majd felduzzadtunk 34 főre. Az utolsó hegyen már csak nyolcan maradtunk, és közben a mezőny nagy részét is kiállították, mert közel kerültünk hozzájuk. A befutón összeszedtem minden erőmet, de a sík terep és a két éles kanyar kifogott rajtam. Ötödik lettem, ami 10 UCI pontot jelent. Lehetett volna jobb is, de (sok lúd disznót győz) nem bírtam a sok szlovákkal.
Vasárnap került sorra a GP Boka, ami nem az én számom, mivel egy hosszú kritérium verseny rengeteg kanyarral, állandó megindulásokkal - nagyon veszélyes. Már reggel elment a kedvem az egésztől: szakadt az eső, 6 fok volt és a szél is nagyon fújt. 11 óra tájékán azonban kellemes meglepetés ért, megjelentek a szüleim, ami két hónap után nagyon boldoggá tett. Ezek után már nem is láttam olyan sötétnek a napot.
De foglalkozzunk a versennyel. A táv 157,8 km volt, ami 10 kört tett ki Dubnica régi és új városát érintve, több tucat kanyarral. 13 órakor indultunk, miközben az eső szakadt, és kb. 8 fok lehetett. A rajtot követően a szlovákok előreálltak és elkezdtek rohanni, de ez be is jött nekik, mert öt szlovák és egy cseh versenyző el tudott szökni. Össze-vissza csúszkáltunk. A negyedik körben elállt az eső, így jobbak lettek a körülmények, de addigra már a mezőny nagy része kiállt, és több kisebb csoport alakult ki. Én sajnos elég hátul maradtam. Már csak azzal törődtem, hogy be tudjam fejezni a versenyt, ami sikerült: 31. lettem. Az elmúlt két nappal részben vagyok elégedett. Sikerült 10 UCI pontot szereznem, a második nap meg felejthető.
| |
|
|
|
Rólam |
|
Sziasztok!
1984. december 27-én születtem Budapesten. 179 cm magas és 59-62 kg között vagyok. Azért kezdtem el én is ezt a sportot, mert édesapám is versenyzett. 9 évesen, 1993 szeptemberében kezdtem kerékpározni a KSI-ben. Majd később a BVSC-ben folytattam pályafutásomat, és ezek után 2005-ben igazoltam a P-Nivo Betonexpresszbe. Nagyon szeretem azokat a versenyeket, amelyeken hosszú hegyek vannak. A sík viszont nem tartozik a kedvenceim közé.
Hobbim
Szabadidőmben szívesen vagyok a barátaimmal és a barátnőmmel. Szeretek biliárdozni, utazni és mostanában olaszul tanulok.
Egy-két eredményem
2005-ben a Gemenc GP 1.helyen végeztem a hegyi összetettben és a csapatversenyt is mi nyertük. A TDH-n megnyertük a csapatversenyt. Hegyi OB-n 2.lettem. Krupinán (Szlovákia) 1.lettem.
2006-ban összetettben 48.hely a Giro Delle Reggionin. Gemenc GP prologon 5.hely. TDH-n 1.hely a csapatversenyben. Degasperi (Olaszország) 13. Kassa-Tátra-Kassa (Szloákia) 1.szakaszon 4., a hegyi időfutamon 1., az utolsó szakaszon 3., összetettben pedig az 5. helyet szereztem meg.
2007-ben San Giuseppe(Olaszország) 10.hely. Hegyi OB-n 1.lettem. Friuli Giulia Venezia (Olaszország) összetettben 15.hely, az utolsó szakaszon 7. Degasperi (Olaszország) 23. Gemenc GP prologon megszereztem az 1.helyet, 3.szakaszon 4.lettem, összetettben pedig 2. Székely körversenyen (Románia) a prologon 1.lettem, 2.szakaszon 2.hely, összetettben 2.lettem. Törökországban 1.szakaszon 4., 2.szakaszon 4., 3.szakaszon 5., 4.szakaszon 4., összetettben 6.lettem. Davide Fardelli (Olaszország) időfutamon 7.hely. Rouota D'oro (Olaszország) hegyi összetettben 3.lettem. Páros OB-n 1.hely (Madárral). | |
|
|